2009. szeptember 2., szerda

Újabb borzalmas képek

No, Anna Blake-től érkezett pár borzalmas kép, úgy gondoltam, közzéteszem egy bejegyzésben, legyen min ámulnunk.


Hát.... Isshi régi kosztümjei igen érdekesek, néha az az érzésem, hogy maga is elszörnyed saját magától, mikor viszontlátja őket (aki még emlékszik a KnS 50-ben lévő fanclub összejövetelen hogy reagált rá, mikor fel kellett vennie a Gozen turné alatt viselt fejdíszét, az tudja, mire gondolok). De mikor még produkálja is magát hozzá, akkor igazán csodálatos.


Ez a PSC-s koncert idején készült kép, szerintem azért nem annyira rossz, mert a grimasz tökéletesen kifejezi a személyiségét.... de néha tényleg tud érdekes fejeket vágni.


Anna szerint Izumi ezen a képen kövér.... és igaza is van, Izumi valóban jóval kövérebb volt, mostanában meglehetősen meg van csinosodva a régi önmagához képest. És aligha tudtam volna kitalálni még egy olyan ruhát, ami annyira nem illik a pólós-rövidgatyás-sportcipős leader-samához, mint ez az öreguras öltöny.

Még egyszer köszönöm a fotókat, és ha másvalakinek is vannak sokkoló képei, várom nagy érdeklődéssel.

2 megjegyzés:

  1. Hello!
    Újabb rémes képsorozatot hoztam, ezúttal csoport képeket.
    http://www.megaupload.com/?d=51YENBMS
    Szerintem ezek némelyike még a korai idők korai idejéből való. Egyébként most rengeteg ilyen kép van a Photobucket-en.

    VálaszTörlés
  2. Ismét köszi, és csinálok majd belőlük egy válogatást!

    VálaszTörlés