2010. július 19., hétfő

Első magyarországi Kagrra fantalálkozó


Ez a nagyképű címmel rendeztük meg ez első találkozónkat 2010. július 18-án Budapesten, a Petőfi Csarnoknál. A helyszínválasztást az indokolta, hogy kíváncsiak voltunk az előzőleg meghirdetett KOI Con-ra, mely állítólag ingyenes lett volna, és a Városligetben került volna megrendezésre. Mint ahogy a feltételes mód jelzi, az eseményből mi (de mások sem) semmit sem tapasztaltuk, így a találkozó nagyrészt a Petőfi Csarnok lépcsőjén zajlott le.



A résztvevők a Mondo fórum Kagrra topikjának résztvevői, Fragile, Mana-chan, Nanoushka, jómagam Andreya és Hangry&Angry (mint vendégjátékos) voltak. A képeken látható gyönyörű zászlót Nanoushka prezentálta nekünk...
A találkozón Pocky és csokis piskóta evés mellett egetverően fontos témák megbeszélése volt a program, mint Isshi ilyen-olyan kosztümjeinek és gatyáinak kielemzése, Kagrra no Su-k és egyebek. Persze emellett komoly témákról is szó esett.



Úgy tervezzük, a készült képeket fanmail-ben elküldjük a banda részére, egyúttal megpróbáljuk kifaggatni őket arról is, jönnek-e a közeljövőben Európába (esetleg Magyarországra, de ez már túl szép lenne).



Sajnos, nem voltunk túl sokan, jelzi ezt az is, hogy mennyire érdemtelenül kevés igazi fanja van ennek a kitűnő együttesnek Magyarországon. De reménykedek benne, hogy kitartó lelkesedésünknek előbb-utóbb lesz valami hatása, s többen fognak csatlakozni kis csapatunkhoz. Úgy gondolom, amennyiben esetleg szerveznék még hasonló jellegű találkozót, kicsit szélesebb körben is meghirdetem. Jó lenne látni, ha szaporodna a csapat.



Szóval jó volt veletek, lányok, és nemsokára ismét találkozunk!

4 megjegyzés:

  1. Fúú :) Na, örülök a képeknek, jól sikerültek. Egyébként a Blahánál random összefutottam Shii-channal, aki azt mondta, látott minket, de utána elment, mert szóltak neki, hogy Budán lett megtartva a KOI Con. Mhmpf. Egyébként azt mondta, nem volt nagy szám, mert voltak kb. 20-an, és igazából olyan "művész-con" szerű volt, mivel nagyjából annyi volt a program, hogy a hozzá értők ültek a földön, és rajzolgattak.
    De mindegy. Én nagyon örülök, hogy volt és elmehettem. Egyébként így képeken visszanézve tényleg elég jó zászlót csináltam XD

    VálaszTörlés
  2. jajj nagyon tetszik a zászló,meg így az egész fanmeet dolog.szerintem igazából lennénk még páran úgy igazi fanok,csak nem járunk mondora már hónapok vagy évek óta.de ha lenne még ilyen találkozó és nem baj én szívesen elmennék,vmint pár barátom is biztosan, akik oda vannak a bandáért

    VálaszTörlés
  3. Az az igazság, hogy ez egy nagyon hirtelen jött ötlet volt, és úgy gondolom,a következőt meg fogom hirdetni itt is, hogy jöhessenek olyanok is, akik nem járnak a Mondón.

    VálaszTörlés
  4. Jó ötlet. Egyébként én akarok egy olyat szervezni valahogy, hogy október 31-én. Olyan igazi Halloween-i bulit :)Pont egy vasárnapi nap. És olyan... hát, hogy is lehetne nevezni... mindenfanmeet-et szervezünk :D xD

    VálaszTörlés