2010. május 18., kedd

Született tehetség blogger díj


Itt is utolért a végzetem, kaptam egy Született tehetség blogger díjat. Utólag is elnézését kérem Byaku-channak, akitől kaptam, hogy későn vettem észre az üzenetét, de igyekszem pótolni a hiányosságomat, és végigmegyek az adományozási procedúra szabályain:

1. Ha valaki adja, elfogadom ellenvetés nélkül:
Nagyon szépen köszönöm. Sok energiám van ebben a blogban, és mivel szívügyem ez az együttes, szeretném továbbra is ekkora intenzitással követni munkásságukat.
2. A logót kirakom a blogomba.
Megtörtént.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba, pontokba szedve.
Megtörtént.
4. Megnevezek hat másik blogot, melynek továbbadom:
Igyekszem erről is dönteni. Mint egy ilyen típusú blog vezetője, elsősorban azokat szándékozom kitüntetni, akik valamilyen hasonló jellegű, jrock-kal foglalkozó blogot vezetnek.
5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

Név: Nem szeretnék túl sok magánjellegű dolgot megosztani, hiszen ez a blog nem rólam szól. Vannak, akik tudják, de akik még nem, azoknak annyi információ, hogy az oldal elkövetője azonos a Chameleon No Seppun blog vezetőjével. Vagyis én vagyok Andreya, Andreya von Tosh, amit akartok, Mondo-, és SOJ fórumtag.
Becenév: ugyanazok.
Lakhely: É 47° K 22°
Magasság: 161 cm
Névnap: április 18.
Foglalkozás: Főként a Kagrrával :)
Testvérek: egy
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol, spanyol (nagyon kezdő szinten)
Gyűjtemény: rajongókat gyűjtök
Cipőméret: 35
Iskola: általános és közép.
Kedvencek: Kagrra
Zsebpénz: a bankszámlámon lévő teljes összeggel én rendelkezem. Fizethetem belőle a villanyszámlát.
Álom: Kagrra koncert, természetesen autogramosztással egybekötve.
Szerencseszám: 11
Háziállatok: -

6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és kirakom a blogomba.
Byaku-chantól, 2010. 05. 08-án.

Rövidesen új cuccokkal jelentkezem, addig is Sayounara!

1 megjegyzés:

  1. Drágám, én is adtam neked egy ilyet még valamikor x héttel ezelőtt xDDD de akkor hagyd, ne töltsd ki megint a kérdőívet xD

    VálaszTörlés